ტრენინგის მეშვიდე დღეს ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე.გავეცანით,თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რუბრიკები,ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტებ ი შინაარსის ათვისების,21-ე საუკუნისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის ჩვენს პროექტებზე მუშაობისას.შევიმუშავეთ შეფასების გეგმა და გამოვიყენეთ პროექტის შეფასების ფორმები ინტელის საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოდან.
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა შორის განსხვავებების გამოვლენაზე ,როგორ უნდა ჩავრთოთ ყველა მოსწავლე წარმატებით მუშაობაში,ვისაუბრეთ სწავლის დიფერენცირებაზე.გეგმაში დავწერეთ სტრატეგიების სამუშაო ვერსია ჩვენს მიერ წარმართულ სასწავლო პროცესის დიფერენცირებისათვის.შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.
ტრენერმა წაგვიგიკთხა მინილექცია თემაზე-ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს.
ტრენინგით ძალიან კმაყოფილი დავრჩი.
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა შორის განსხვავებების გამოვლენაზე ,როგორ უნდა ჩავრთოთ ყველა მოსწავლე წარმატებით მუშაობაში,ვისაუბრეთ სწავლის დიფერენცირებაზე.გეგმაში დავწერეთ სტრატეგიების სამუშაო ვერსია ჩვენს მიერ წარმართულ სასწავლო პროცესის დიფერენცირებისათვის.შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ.
ტრენერმა წაგვიგიკთხა მინილექცია თემაზე-ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს.
ტრენინგით ძალიან კმაყოფილი დავრჩი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий